Vairāk kā 7 miljoni automīļi piedalījās labākā zīmola noteikšanā smērvielu segmentā Vācijā. Astoto reizi pēc kārtas 4 populārāko izdevumu: Auto Bild, Auto Moto und Sport, Auto Zeitung un Motor Klassik lasītāji, nosauca Liqui Moly par labāko starp visiem konkurentiem.
Nav noslēpums, ka motoreļļu tirgū dominē starptautiskās kompānijas, bet kārtējo reizi vidēja lieluma uzņēmums no pilsētas Ulme pierāda, ka Dāvids var pārspēt Goliātu. Šis rezultāts ir sasniegts pateicoties uz klientu orientētai politikai, augstai kvalitātei un produkcijas efektivitātei, kā arī nevainojamam servisam. LIQUI MOLY strādā ciešā sadarbībā ar lielākajiem auto ražotājiem, pateicoties tam, klienti saņem pašus mūsdienīgākos produktus izstrādātus pēc jaunākajām tehnoloğijām un ar pašām jaunākajām pielaidēm.
LIQUI MOLY popularitāte ir panākta pateicoties aktīvai reklāmai un sponsorēšanas darbībai pasaules līmenī. Šoziem zīmols piedalījās vairāk kā 160 lielākajos starptautiskos ziemas sporta veida pasākumos.Tuvākajos mēnešos LIQUI MOLY būs spilgti pārstāvēts tādos pasākumos, kā Moto GP pasaules čempionāts un pasaules čempionāts hokejā.