Vācu motoreļļu un piedevu ražotājs investē miljonus sacensību seriālā ar mērķi palielināt pārdošanas apjomus.
LIQUI MOLY uzsāk 2019. gadu ar sensāciju – vācu motoreļļu un piedevu ražotājs startē Formula – 1. Vienpadsmit sacensību laikā, trases malās būs izvietota LIQUI MOLY reklāma – principā viens no nedaudzajiem zīmoliem. “ Mēs ceram , ka no 1 miljarda skatītāju, kuri seko līdzi šīm aizraujošajām sacensībām pie saviem televizora ekrāniem visā pasaulē, atradīsies tādi, kuri pievērsīs uzmanību LIQUI MOLY un nolems iegādāties mūsu produkciju”, - domā kompānijas direktors Ernsts Prosts.
Pirmo reizi LIQUI MOLY paziņos par sevi jau Bahreinas Grand Prix, 31. Martā. “ Simbolizējot vācu klasi, Formula – 1 un LIQUI MOLY brīnišķīgi sader viens ar otru”, - turpina Prosts.
Pēc Bahreinas Grand Prix logotips LIQUI MOLY būs pārstāvēts pusē no posmiem, kā labā kompānija ir iztērējusi lielus līdzekļus. “ Ja vēlies uzrunāt tik lielu cilvēku daudzumu visā pasaulē, nav vērts taupīt, vajag domāt globāli un ieguldīt lielas investīcijas”, - izskaidro pieeju kompānijas direktors. Sadarbība ar Formula – 1 vācu smērvielu ražotājam nav pirmā reize. Pirmsākumos LIQUI MOLY jau vienreiz sadarbojās ar kompāniju “ Džordan”.
“ Reklāmas mērķis Formula – 1 posmos “ – mūsu zīmola atpazīstamības palielināšana. Eļļa un piedevas neuzkrītoši dara savu darbu dzinēja iekšpusē. Šis nav tas produkts, kurš katru dienu ir autovadītāju redzeslokā un sagādā pirmo priekštatu. Tāpēc zīmola vizualizācija ir ļoti svarīga priekš LIQUI MOLY. Tikai augstvērtīga kvalitāte – nav risinājums, ja nevienam nav zināma ne pati marka, ne ieguvums no viņas produkcijas”, - izskaidro Prosts.
Līdztekus Formula – 1 LIQUI MOLY piedalās arī citās starptautiskās sacensībās: pasaules čempionāts motošosejā MotoGP un kravas mašīnu autosacīkstēs TCR. Izņemot to, kompānija piedalās daudzos nacionāla, reğionāla un pat vietēja līmeņa projektos. “ Mēs meklējam klientus tur, kur viņi dzīvo un strādā – dzimtenē”, - saka Ginters Hirmaijers, pārdošanas daļas vadītājs un otrs vadošais direktors LIQUI MOLY.
Savukārt LIQUI MOLY neierobežo sevi tikai ar reklāmu autosportā. Zili – sarkani – balto logotipu varēja un varēs satikt šajā ziemā pasaules čempionāta laukumos handbolā, pārsitot visus iepriekšējos rekordus, kā arī pasaules čempionātā hokejā, “ Četru tramplīnu turnīrs “, pasaules čempionātā slēpošanā un arī NBA, uz “ Cikago Bulls” komandas krekliem. “ Tas mums dos iespēju vērsties pie jaunām mērķa grupām un piesaistīt klientus, kā arī aizpildīt ziemas periodu līdz jaunajai autosporta sezonai. Šeit vienmēr runa iet par trijiem faktoriem: skatītāju skaits tribīnēs, SMI apgaismojums un iespēju sasniegt pozitīvu efektu zīmola imidžam “, - izskaidro mārketinga direktors Peters Baumans.
“ Formula – 1 “, MotoGP, pasaules čempionāts handbolā, pasaules čempionāts hokejā – šie vārdi ir kā balzāms dvēselei, - atzīmē Ernsts Prosts. – Tas viss liecina par līmeni, kādu mēs esam sasnieguši uz šo dienu. Pacelties augstāk knapi iespējams. Mēs sponsorējam tikai premium klases sporta pasākumus ar lielu teleauditoriju, pirmām kārtām, starptautiska un vispasaules mēroga.
Paralēli sponsorēšanai LIQUI MOLY stimulē pārdošanu ar klasisku reklāmas sludinājumu palīdzību. 2018. gada rudenī firma palaida pirmo viedo kompāniju pasaulē, vēršoties pie 1.6 miljardu lielas auditorijas. “ Mēs sajūtam reklāmas kāpumus pēdējos gados, - izskaidro Prosts. – Priekš tā lai mūs principā pieņemtu, vajag vēl skaļāk ziņot par sevi un vēl vairāk investēt mūsu zīmola atpazīšanas palielināšanai “.
Vācijā un Austrijā drīzumā no jauna startēs daudzmiljonu reklāmas kampaņa. LIQUI MOLY reklāma būs izlikta visos svarīgākajos auto žurnālos. Par šīs akcijas iemeslu bija lasītāju balsojums vācu avīzē “Auto Zeitung”, kad viņiem piedāvāja izvēlēties labāko motora eļļu – par tādu beigās izrādījās LIQUI MOLY. No 2010. gada lasītāji katru reizi izvēlas LIQUI MOLY par labāko motora eļļas marku. Bez tam, LIQUI MOLY produkcija ieņēma otro vietu nominācijā “ Auto apkope “. “ Šī kampaņa ļaus mums ne tikai piedāvāt mūsu produktus, bet arī pateikties cilvēkiem, kuri bija mums uzticīgi “, - izskaidroja Ernsts Prosts.
LIQUI MOLY noslēdz 2018. gadu ar jaunu pārdošanas rekordu. Taču visu var uzzināt salīdzinājumos. Divu procentu pārdošanas kāpums, priekš kompānijas, kura izlutināta ar labiem rezultātiem – nav lielākais sasniegums. Tāpēc Ernsts Prosts piesauca izaicinājumu: “ 2019. gads kļūs par īstu izrāvienu! Tam palīdzēs arī mūsu dalība Formula- 1 čempionātā.
Sasniedzot pārdošanas apjomus 545 miljonus eiro, šajā gadā kompānija plāno nordošināt pārdošanas apjomus ne mazākus par 600 mijoniem eiro, tas nozīmē pārādīt kāpumu minimums par desmit procentiem. LIQUI MOLY pozīcija nacionālajā Vācijas tirgū jau ir tik spēcīga, ka vēl vairāk izaugt būs grūti. Tāpēc skats tiks vērsts uz starptautiskiem tirgiem, kur LIQUI MOLY ar vien vairāk liek uzsvaru uz jaunu pārdošanas stratēğiju. Pēc tradīcijas kompānijas produkcijas noiets lielākajā daļā valstu iet caur neatkarīgiem importētājiem. Ar pārdošanu Itālijā un Francijā LIQUI MOLY tagad nodarbosies patstāvīgi. “ Ne katram importētājam ir pieejami nepieciešamie resursi, lai veicinātu pārdošanu līdz vajadzīgajam līmenim, kādus mēs stādamies priekšā – izskaidro Ernsts Prosts. – Mums ir pa visam citas iespējas, nevis lai augtu ar maziem solīšiem, bet lieliem lēcieniem “. Protams, sākumā vajadzēs ieguldīt personālā un reklāmā. “ Savukārt šīs investīcijas atmaksāsies tālākā perspektīvā, par cik Itālija un Francija dod mums lielu potenciālu”.
Plānojas, ka šajā gadā panākumus nodrošinās trīs faktori, stāsta Ernsts Prosts: “ Augstākā produkcijas kvalitāte, jaudīgi pārdošanas apjomi visā pasaulē un mērķtiecīga izaugsme mūsu zīmola atpazīstamībā”.