Piegāde un Apmaksa
SIA LT Automotive novērtē jūsu laiku un cenšas padarīt pasūtījumu saņemšanas procesu pēc iespējas ērtāku. Jūs varat izvēlēties saņemt savu pasūtījumu paši vai izmantot piegādes iespēju, lai iegūtu savus pirkumus sev ērtā laikā un vietā. Sīkāka informācija zemāk.
Pasūtījuma saņemšana veikalā (pašizņemšana)
Jūs varat paši izņemt savu pasūtījumu mūsu veikala:
• Biķernieku iela 121H, Rīga, LV-1021, Latvija
Kā darbojas pašizņemšana:
- Pasūtījuma apmaksa:
- Internetbanka,
- Maksājumu karte,
- Bankas pārskaitījums
- Apmaksa uz vietas ar skaidru naudu vai maksājumu karti
- Pasūtījuma apstiprināšana:
- Pēc pasūtījuma veikšanas jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu ar informāciju par pasūtījumu.
- Pasūtījuma sagatavošanas laiks:
- Pasūtījuma sagatavošana aizņem līdz 3 darba dienām no apmaksas brīža.
- Gatavība pašizņemšanai:
- Kad pasūtījums būs gatavs, jūs saņemsiet paziņojumu uz e-pastu un mūsu darbinieks sazināsies ar jums telefoniski, lai saskaņotu jums ērtu laiku, kad varat ierasties pēc pasūtījuma.
Lūdzu, pārliecinieties, ka jūsu norādītā kontaktinformācija ir aktuāla, lai mēs varētu jūs savlaicīgi informēt par jūsu pasūtījuma statusu.
Piegāde
Mēs piedāvājam piegādi uz Omniva pakomātiem. Piegādi veic Omnivas darbinieki, rūpējoties par uzticamību un ērtībām katram klientam.
Bezmaksas piegāde pirkumiem virs 100 EUR
Kā darbojas piegāde:
- Pasūtījuma apmaksa:
- Pasūtījums ir jāapmaksā pasūtījuma veikšanas brīdī. Neapmaksāts pasūtījums netiks apstrādāts.
- Pasūtījuma apstiprināšana:
- Pēc apmaksas jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu ar informāciju par pasūtījumu.
- Piegādes termiņš:
- Piegāde tiek veikta 3 darba dienu laikā pēc apmaksas saņemšanas.
- Piegādes laiks:
- Piegāde notiek darba dienās un sestdienās noteiktā laika intervālā no 7:00 līdz 20:00.
- Piegādes dienā jus saņemsiet izziņu ar informaciju kā saņemt pasutīto preci no pakomāta.
- Piegādes process:
- Kurjers piegādās pasūtījumu uz jūsu norādīto pakomātu.
- Lūdzu, pārliecinieties, ka izvelējaties pareizo pakomātu.
Svarīgi:
- Pārliecinieties, ka pasūtījuma veikšanas laikā norādītā kontaktinformācija (e-pasts un tālrunis) ir aktuāla.
Pasūtījuma veikšana pa tālruni
- Zvaniet (katru darba dienu no 9:00 līdz 17:00) uz mūsu norādīto tālruņa numuru, kas pieejams mājaslapā.
- Nosauciet vēlamās preces, saņemšanas veidu (pašizņemšana vai piegādi), pakomāta adresi (ja piegāde), kā arī savu kontaktinformāciju (tālruni un e-pastu).
- Uz jūsu e-pastu tiks nosūtīts rēķins apmaksai. Pasūtījums tiks apstrādāts tikai pēc apmaksas.
- Pēc apmaksas jūs saņemsiet apstiprinājumu uz e-pastu.
Pasūtījuma saņemšana:
- Pašizņemšana: Kad pasūtījums būs gatavs, mēs ar jums sazināsimies.
- Piegāde: Piegādes dienā jus saņemsiet izziņu ar informaciju kā saņemt pasutīto preci no pakomāta
Mēs vienmēr esam gatavi palīdzēt ar pasūtījuma noformēšanu un atbildēt uz jūsu jautājumiem!
Strīdu risināšanas noteikumi
Visus strīdus, kas radīsies starp Klientu un Pārdevēju, vai kas radīsies saistībā ar Preču pirkumiem, Puses centīsies risināt savstarpēju sarunu vai sarakstes veidā ar mērķi panākt abpusēji izdevīgu un pieņemamu risinājumu.
Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās LR tiesā, ievērojot Latvijas Republikas normatīvos aktus.
Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi sales@ltam.lv vai rakstveidā, nosūtot uz adresi Biķernieku iela 121H, Rīga, LV-1021, Latvija. Sūdzība tiks izskatīta 7 (septiņu) darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienās, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.
Atgriešanas noteikumi
Preču apmaiņa, atgriešana un labojumi tiek veikti saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL) un Latvijas Republikas Ministru kabineta reglamentējošiem Noteikumiem Nr. 255 "Par distances līgumu".
Klientam ir tiesības atteikties no pasūtītās Preces 14 dienu laikā no tās saņemšanas, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli uz elektroniskā pasta adresi sales@ltam.lv.
Prece jāatgriež tās oriģināliepakojumā un pilnā komplektācijā.
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas.
Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze